۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۹۸۶۲۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انقلابی ماندن پیام بیانیه رهبری است | مسؤولان به جوانان اعتماد کنند

انقلابی ماندن پیام بیانیه رهبری است | مسؤولان به جوانان اعتماد کنند
امام جمعه خرم آباد گفت: مسؤولان بیانیه رهبری را در سیاست گذاری و برنامه ریزی سرلوحه قرار داده و زمینه حضور جوانان را در مدیریت ها فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به بیانیه رهبری در چهل سالگی انقلاب گفت: این بیانیه به گام دوم انقلاب معروف است.

وی با بیان اینکه در بیانیه رهبر معظم انقلاب شش هزار کلمه کلیدی وجود دارد، افزود: در این بیانیه رهبری نقشه آینده انقلاب را ترسیم کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیانیه رهبری در چهل سالگی انقلاب را نشاط آفرین، امید بخش و تعیین کننده تکلیف همگان عنوان کرد و اظهار داشت: مهم ترین پیام این بیانیه انقلابی ماندن است.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید بیانیه رهبری را در سیاست گذاری، برنامه ریزی و قانون گذاری سرلوحه کار قرار دهند، افزود: مسؤولان زمینه حضور نسل جوان را در مدیریت اجرایی کشور فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید کرد: مسؤولان باید زمینه حضور جوانان را فراهم سازند و با به کار گیری نیروهای پر از انگیزه و نسل جوان و مؤمن در زمینه تحقق بیانات رهبری و حرکت به سمت پیشرفت اقدام کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه برای تحقق بخشیدن به بیانات رهبری در چهل سالگی انقلاب جوانان نیز باید کمر همت ببندند و عزم و اراده جدی داشته باشند، گفت: باید پست ها را در اختیار جوانان مؤمن و انقلابی قرار داد و به نسل جوان اعتماد کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات